Mali detektywi, dzień trzeci, tydzień drugi.
Powitam Was dzisiaj moją ulubioną stołową klepanką 😉
Pochwalę się!
Popatrzcie sami jak twórczo można ją wykorzystać-
Sami spróbujcie, polecam stołowe klepanki albo klaskanie, tupanie do dowolnie wybranej melodii.
Dzisiaj zaczniemy od... edukacji matematycznej.
Na początek przypomnienie JAK LICZYĆ DO 10 na palcach.
Teraz otwórz proszę podręcznik na s. 19 E-PODRĘCZNIK
Oto moje podpowiedzi do zadań:
zadanie 1. Policz owieczki, widzisz ile owiec jest w zagrodzie?
Ułóż treść zadania do ilustracji.
zadanie 2. przeczytaj uważnie treść i odpowiedz na to pytanie
podając działanie. Jakiego działania użyjesz dodawania czy odejmowania? Pomyśl!
podając działanie. Jakiego działania użyjesz dodawania czy odejmowania? Pomyśl!
zadanie 3. Przepiszesz działania do zeszytu edukacji matematycznej, w których wynik jest równy 8.
zadanie 4. Przeczytaj treść zadania:
Dzieci zjadły 10 truskawek.
Dwoje dzieci zjadło po 2 truskawki, a pozostałe po jednej truskawce.
Ile dzieci jadło truskawki?
Przy tym pomogę Ci w rozwiązaniu. Najpierw ustalimy jakie działanie zastosujemy.
Tak, odejmowanie.
Zatem: od 10 odejmujemy
2 truskawki zostały zjedzone przez jedno dziecko, a potem dwie truskawki zjadło kolejne dziecko,
czyli działanie będzie wyglądało następująco:
czyli działanie będzie wyglądało następująco:
10 - 2 - 2= ?
Czyli ile dzieci zjadło po jednej truskawce?
Dodaj teraz tą dwójkę, która zjadła po dwie truskawki
i otrzymasz odpowiedź na pytanie:
Ile dzieci jadło truskawki?
Może pomocny Ci będzie film, który przesłałam rodzicom.
zadanie 5- DLA CHĘTNYCH.
Jeśli masz ochotę się sprawdzić to zapraszam do GRY
Proponuję małą przerwę
Teraz otwórz proszę ćwiczenia do edukacji matematycznej na s.22
Wykonaj działania- zadanie nr 2 oraz działania ze s. 23 zadanie nr 1
Możesz pomagać sobie liczydłem lub patyczkami.
Zadanie nr 1 ze str. 22 oraz zadanie nr 2 ze strony 23
zrobisz jak oglądniesz krótkie filmy przesłane rodzicom.
zrobisz jak oglądniesz krótkie filmy przesłane rodzicom.
zadanie nr 3 s.22 DLA CHĘTNYCH
A teraz zapraszam na krakowiaczka na "RZ"
Długo powtarzaliśmy ż oraz rz, ale czas uzupełnić ćwiczenia.
Zanim otworzysz ćwiczenia oglądnij proszę krótkie filmiki przesłane rodzicom,
które przypominają nam informacje o "ż" oraz "rz"
Teraz bez trudu poradzisz sobie z ćwiczeniami do edukacji polonistycznej s. 38 i 39
Do zeszytu przepisz proszę wyrazy ze s. 38 takie jak:
rzepa
drzewo
zwierzęta
rzeka
marzec
rzęsy
Pamiętaj!
Zawsze możesz liczyć na moją pomoc.
I długo oczekiwana niespodzianka!!!
Od jutra z pomocą rodziców będziecie
mogli połączyć się ze mną o wyznaczonych porach
i zapytać o wyjaśnienie lub pochwalić się swoimi sukcesami.
i zapytać o wyjaśnienie lub pochwalić się swoimi sukcesami.
Jestem przekonana, że poradzicie sobie wspaniale dzięki krótkim filmom przesyłanym rodzicom.
Chciałabym zapoznać Was z najważnieszymi zasadami
NETYKIETY.
Co to jest dowiesz się z filmu.
Chciałabym zapoznać Was z najważnieszymi zasadami
NETYKIETY.
Co to jest dowiesz się z filmu.
Trzymam ✊
W komentarzu wpisz tylko "Trzymam kciuki"
Do zobaczenia jutro!!!
Trzymam kciuki! Franek D.
OdpowiedzUsuńTrzymam kciuki
OdpowiedzUsuńTRZYMAM KCIUKI Wiki C.
OdpowiedzUsuńTrzymam kciuki! Agata
OdpowiedzUsuńTRZYMAM KCIUKI ERYK G.
OdpowiedzUsuńTrzymam kciuki Marta P
OdpowiedzUsuńTrzymam kciuki.
OdpowiedzUsuńTrzymam kciuki! - Alicja D.
OdpowiedzUsuńTrzymam kciuki . Szymon W.
OdpowiedzUsuńTrzymam kciuki.
OdpowiedzUsuńTrzymam kciuki
OdpowiedzUsuńTrzymam kciuki
OdpowiedzUsuńTrzymam kciuki. Lena J.
OdpowiedzUsuń